Sabtu, 8 Januari 2011

Aku Gagal Dalam Hidup......


kerna kesilapan masa lalu dan kemiskinan, kawan-kan dan keluarga menjauhkan diri...ya...mereka tak bersalah,aku yg salah,im a FUCKER adik,adik JAHANAM yg pertama masuk NERAKA.


ku buat apa yg buat me gembira bergaul dng batas2nya bagi meneruskan SISA2 hidup ini..now im happy,me ada kawan2 n kakak angkat yg sudi panggil ku adik , manje di FB, im glad u all panggil aku manje......!


kadang2 aku marahkan diri sendiri dng menghukum dir sendirii,AKU TAK MAKAN, TAK TIDUR,TAK SEMBAHYANG....tpi belum jua mau mati...sengsara saja JASAD. BODOH kn?????....


Yang penting kuatkan semangat,allah maha pengampun...ku bersujud padamu...
Yang penting,aku tak mau ganggu kebahgiaan rakan-rakan dan kakak ku...kamu sentiasa dlm doa2ku wlupn kita berjauhan...itu HAK kamu untuk membenci mami...


LONELY??? ada jua...CINTA???? nada sebenarnya..ia tetap datang dan pergi...KASEH SAYANG dlm
CINTA ku tak pernah merasa sbenarnya...wlu dh berkali gagal dlm cinta,aku tak pernah JATUH CINTA,SBB TU KU BERANI KATAKN CINTA ITU NADA SBENARNYA,MELAINKN CINTA KPD ALLAH..
Kita terbuai oleh NAFSU saja sbenarnya...


So,hingga hari ini, aku tak pernah bertemu dng org yang bnar2 buatku tunduk dan INSAFI KEGAGALAN.

yang pasti allah maha mengetahui apa yg ku inginkan,biarlah ku tanggung sendiri segala sengsara hingga tertutupnya mataku buat selamanya...


Sabenarnya sudah lama aku ingin meneriak meluahkan segalanya...!


WAHAI KAWAN2 dan kakak ANGKAT di FB ku, kamulah kekuatan ku, yang boleh buatku gembira dan bersemangat bagi meneruskan sisa2 hidup ini...MILION TQ KAKAK ANGKAT TERSAYANGKU...TERIMA LAH AKU SEADANYA,TANPA MENOLEH MASA2 LALUKU YG BODOH DAN PAHIT

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

,,,