Rabu, 12 Januari 2011

Tak Tahu Nak Beri Tajuk apa Sajak ni...

Gila lama aku tak lihat email cute_jp89@yahoo.com ni...
Sbab nya aku malas nak tgk.. macam2 mesej bis masuk.. hari ni bru rajin nak tgk, tu pon dah 30,000++ dah email bis yg msuk.. n email dr oerg lain gak kot.. tapi x rajin lah aku nak semak sesatu... klu ade yg kirim email pada aku n x berbalas maaf lah yer.. baiklah korg add aku kat email bari.. sue_adik8389@yahoo.com... huhu.... dalam dok nak kemas kini aleh2 ni yang aku dapat... banyak yang aku tak thu rupanya... Sedih sungguh sajak ni... aku baca pon dah nak ngs... jomlah baca sejenak... tersimpan dalam flder someone.... tahulah aku sapa punya kije.. hurmm...


Demi semua yang aku jalani bersamamu
Kuingin kau jadi milikku
Kuingin kau disampingku

Tanpa dirimu ku hanya manusia tanpa cinta
Dan hanya dirimu yang bisa
Membawa surga dalam hatiku

Kuingin engkau menjadi milikku
Aku akan mencintaimu
Menjagamu selama hidupku
Dan aku kan berjanji
Hanya kaulah yang kusayangi
Ku akan setia disini
Menemani…

Sentuhanmu
Bagaikan tangan sang dewi cinta
Yang berhiaskan bunga asmara
Dan membuatku tak kuasa

Di setiap arung gerak
Tersimpan di hati kecilku
Bahwa dirimu terindah untukku

Selama ku masih bisa bertahan
Selama ku masih bisa bernapas
Selama Tuhan masih mengijinkan
Kuingin selalu menjagamu

Selama ku masih bisa bertahan
Selama ku masih bisa bernapas

Kadangkala aku rasa ingin luahkan segalanya
Rahsia yang tersimpa di dada sekian lama
Namun kelu terus membisu menatap wajahmu
Daku malu tapi tak mahu kehilanganmu

Ucapkanlah cinta
Ucapkan ku saja yang kau perlu setiap waktu
Sepanjang hayatmu
Ucapkan kau rindu
Daku yang kau mahu
Yang kau cari telah kau temui
Ku tidak tertahan lagi untuk ku mengaku cintamu

Dan kadangkala kita hanya sedar keindahannya
Apabila ia sudah tiada di depan mata
Tidak rela kulepaskan satu-satunya insan
Yang berikan ku segala makna kehidupan

Andai daku kau terima lebih dari kawan biasa
Daku kan setia tak kubenarkan kau berairmata
Andai kau terima cintaku
Daku kan belaikan tanganmu
Di penghujung waktu kau dan aku di dunia

Tiada ulasan: