Rabu, 12 Januari 2011

Sahabat Baik Aku...


bila dikatakan sahabat... dia adalah seseorang yang amat rapat ... sering ada disaat susah senang kita... ni Fadzira... sahabat aku sejak tingkatan 1 hingga sekarang... sepertimana Izyanni , Fadzira ini lah sahabat yang selalu ada dekat dengan aku... setiap kali bertemu takkan aku dan Izyanni senyap.. pasti kami dok gelak setiap saat...ada je benda diakan buat kami tergelak...indahnya saat itu... dalam kami sama 2 ada masalah dia tetap heppy.. dia tak mahu lihat kami bersedih... dialah yang akan memeriahkan suasana... bertuah aku menjadi sahabat dia... andud.. thnkz jadi sahabat aku... n aku haraf ianya kan selamanya seindah ini... aku rindukan kalian.. dikala sendiri aku menjadi sepi... tidak terbalas oleh aku akan apa yang ko dan iz dah lakukan...

Tiada ulasan: