Rabu, 12 Januari 2011

Temujanji dengan Pakwe Hansem... AT HSTF

13.1.2011
12.30a.m...

dah x larat dah ni.. ngantok gle..
tok kawan2 blog aku yang aku dok edit td tu,
semuanya aku ambil dari email aku yang lama..
ada rupanya msj2 dr someone untuk someone dlm flder n email aku...
aku kuar kan kat blog tok kongsi bersama kalian..
so bacalah yer..
aku dah x larat kot nak tgk email2 lain..
serabut..
dahlah byk sgt2... tpi email bisness la...
korang nak thu gak ke??? x perlu ar.. aku pon x buat bisness korang apa lagi.. huhuhu...
skit kepala kau tgk email aku yang ni...
hope email baru aku x lah seserabut yang ni..
bercampur aduk..
pasti klu ada msj dri rakan2 aku kat oversea n kat sini pon yang dok menyelit x pat aku baca...
aku x rajin ar nak tgk satu-satu..
banyak tu 30,000 ++ tu email...
jadinya aku spam and delete saja la..
maaf banyak2 buat shbt2 aku...
sok pagi aku nak balik muar..
program aku ngan umi kau..
n ptg temujanji ngan pakwe hansem kta Hospital Sultanah Fatimah Muar...
jadinya dah kul 1.00 a.m ni..
aku nak tido dl....
sok aku berkaryalah lagi..
tak pon aku dok belek g email lame tgk mana2 yang boleh kita kongsi bersama..
huhu... untuk umi kesayangan aku nnti kan kepulangan ku.. tpi selepas aku selesai kerja kat sini bersama mak..
mak yang ku rindu.. syang n kasih, anak mu kan cuba berbakti sepenuhnya selepas ini kepada kamu... apa pon kamu tetap ibu kandungku....

Tiada ulasan: