Selasa, 21 Disember 2010

Sahabat Baik ku....


Namanya Nurul Izyanni Binti Yahya.... sahabat yang aku kenal sejak dari sekolah rendah lagi... suka duka banyak yang aku kongsi dengan dia... saat susah senangku dia selalu ada... tatkala aku gembira dia kongsi bersamaku dengan gelak tawa... tatkala aku dalam kesedihan dia bersama dengan aku dengan harunginya.. dialah sahabatku... dia jua yang mengajar aku erti persahabatan yang sejati... 
Banyak kenangan antara kami... kini dia dah berjaya, dia berjaya ke menara gading.. tak seperti aku...  namun yang demikian aku x mahu mengalah. aku pastikan ikut jejak langkah dia. aku pasti mampu duduk sama rendah berdiri sama tinggi dengan dia...
Nurul... terima kasih menjadi sahabat yang baik untuk aku... terima kasih atas dorongan kau hingga aku berada di tempat aku sekarang. janji aku ... akan aku tamatkan pengajian ini dengan jayanya.. doakan aku berjaya sepertimana kau kini... aku sayang kau shabatku....

Tiada ulasan: